Monday, August 13, 2012

Quran Panduan Waqaf Dan Ibtida' Cetakan Kedua

Assalamualaikum
Alhamdulillah al-Quran Panduan Waqaf Dan Ibtida' cetakan kedua telah mula diedarkan semalam 13 Ogos 2012. Namun saya difahamkan oleh telaga biru, pengedaran terlalu terhad disebabkan sambutan hari raya yang sangat hampir. Quran cetakan kedua ini mempunyai beberapa kelaianan antaranya terdapat terjemahan kata penyusun dan penerbit dalam bahasa Arab dan juga Inggeris. Penanda buku juga dibuat dalam 3 bahasa ini. Selain itu terdapat penambahbaikan pada ayat-ayat yang panjang yang tidak diberikan panduan pada cetakan pertama telah diberikan panduan waqaf dan ibtida' pada cetakan kedua ini. Oleh itu, segala pertanyaan bolehlah hubungi saya atau pihak telaga biru. Boleh dapatkan quran ini pada nombor tel saya 0192277963. Sekian wassalam

12 comments:

Nurul Aida said...

macam mana saya nakdapat kan al-quran ni?dah lama dengar ustaz Zahazan cerita tapi tak tahu nak beli kat mane..

Anonymous said...

Alhamdulillah. Terima Kasih atas 'update' Dr.

Semoga semangat untok mendapatkan nya tidak luntur setelah berlalu nya ramadhan. Ameen.

raufhassan said...
This comment has been removed by the author.
FIONA NAQIAH MUSTAPHA said...

Salam dr.. Saya berminat sgt nk dapatkan Al Quran ni.. Boleh saya tau mana nk beli dan harganya? Terima kasih.

raufhassan said...

Salam Fiona
Quran tu kalau di lembah klang boleh dapatkannya dengan telaga biru atau dengan saya sendiri. Boleh emelkan pada saya raufhassan2011@gmail.com

Anonymous said...

Salam Prof...,

Saya sangat berminat dengan Al Quran ini, saya masih tercari2 dipasaran. Soalan saya selain dari diatas, adakah ia bersekali dengan terjemahan.

Jazakallah Khairan Kasiran...

Abe Zed

Anonymous said...

Salam dr.
Bagaimana nak dptkn jika berada sarawak?
Tq.

raufhassan said...

salam
untuk pasaran di Sabah dan Sarawak, saya tak pasti. Mungkin puan boleh tanya telaga biru. Harap Maklum

raufhassan said...

salam
untuk pasaran di Sabah dan Sarawak, saya tak pasti. Mungkin puan boleh tanya telaga biru. Harap Maklum

Anonymous said...

terima kasih prof di atas reply..saya akan contact telaga biru untuk mendapatkan keterangan lanjut bagi pasaran sbh dan srwk.

Anonymous said...

al-Quran ini tanpa terjemahan ya?

dfairuz said...

Salam mcm mana nak dpt Al Quran nei kalau says menetap do sek.7 shah alam